ח"כ שירי מתגונן: "הזמנתי כחברים ולא כמפגינים"

אבי יעקב 1 Comment on ח"כ שירי מתגונן: "הזמנתי כחברים ולא כמפגינים"

ח"כ נאור שירי ליעקב ריבלין ואבי בלום: "אני רוצה לקוות שהקואליציה תלך להסכמות, אבל אם עילת הסבירות תעבור, זה יהיה קו שאי אפשר לחצות בחזרה"

נאור שירי. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ נאור שירי התראיין ליעקב ריבלין ואבי בלום בתכנית 'פלפוליטיקה' והגיב על הסערה שחולל כאשר הזמין למשכן הכנסת מפגיני שמאל שהתפרעו המליאה: "הזמנתי חברים שרצו להגיע לפגישה, לא ידעתי מה הם מתכננים. אבל אני לא ראיתי ניסיון פריצה ולא שימוש בדבק, ראיתי אותם צועקים 'דמוקרטיה' ומועפים מהמקום ע"י משמר הכנסת. ואני רוצה להזכיר שגם בעבר היו אירועי פרובוקציה במליאה, השר פרוש אזק את עצמו לדוכן, ועוד. אנחנו צריכים לזכור שהתקופה כעת היא מתוחה מאוד, וייתכן גם שהעובדה שיציע האורחים הייתה סגורה השפיעה".

"אני לא חושב שהמחאה מיצתה את עצמה, אני חושב שהמחאה מתגברת במקביל להמשך החקיקה. ראיתם שכאשר התקרבנו להסכמות בבית הנשיא המחאות שככו כמעט לחלוטין ונתב"ג לא נחסם. לגבי בית הנשיא, אכן עצרנו את השיחות. כי בסוף אנחנו מסתכלים על כל המכלול, לא מפרידים בין הוועדה לבחירת שופטים לשאר חלקי חוקי ההפיכה. אני רוצה לקוות שהקואליציה תלך להסכמות, שהם יראו את המציאות בארץ ובעולם. גם אם הם רוב, הם לא יכולים לכפות את עצמם על המיעוט, זה לא עובד. אם עילת הסבירות תעבור, זה יהיה קו שאי אפשר לחצות בחזרה".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה בדיוק מה שאתם עושים מיעוט שכופים את דעתם על הרוב יותר גרוע ישמעו אוזנייך מה שפיך מדבר